Projektets formål er at udvikle, teste og demonstrere en løsning, hvor grøn energi fra vindmøller og solceller, sammen med et batterisystem, forbundet til netværk men også som Ø-drift, kan producere
FrontFuel-projektet sigter mod at revolutionere produktionen af bæredygtige flybrændstoffer (SAF) ved at bane vejen for branchens firstmovers ved at fremvise en innovativ og meget effektiv værdikæde
Det overordnede formål med IEA-annekset ’Varmepumper i en cirkulær økonomi’ er at give et overblik over varmepumpers status i forhold til en cirkulær økonomi, at belyse de teknologiske muligheder, der
MEGA-projektet (Modulær effektiv strømproduktion med avancerede brændselscellestrømkonvertere) har til formål at udvikle højeffektiv- og høj-densitet DC-DC-strømkonverter til brændselscellebaserede
HyBoost-2 projektet skal udvikle teknologi til påfyldning af brint med øget kapacitet og reduceret arealbehov, så brint kan integreres ved siden af konventionelle brændstoffer på eksisterende
H2Cost-2 projektet skal reducere omkostninger for brintproduktion og hurtig brint optankning gennem udvikling af billigere komponenter og systemer med øget kapacitet. Greenhydrogen.dk ApS skal arbejde
Deltagelse i IEA Annex 31 sikrer indflydelse på de internationale programmer for brint og brændselsceller med fokus på PEM. I annexet deltager der relevante organisationer fra Europa, Nordamerika
Formålet med projektet er at deltage I IEA Hydrogen Implementering Agreement (HIA) for derved at stimulere og koordinere de danske F&U aktiviteter på brintområdet med de internationale aktiviteter på
Hovedformålet med ECONOL projektet er at demonstrere mulighederne for at reducere omkostningerne og energiforbruget ved produktion af ethanol ud fra lignocellulose med omkring 50% ved at udnytte 4
CrossCut hare n ambition om at udvikle, teste, evaluere og demonstrere et vedvarende hybrid energisystem med brændselsceller i et virkeligt miljø. Projektet fokuserer på udviklingen inden for power
Grøn omstilling med et stort bidrag fra vindkraft er kun muligt, hvis vi kan lagre energien fra vindmøllerne til vindfattige dage og til transport. Det gør vi ved at spalte vand og danne brint. I
Deltagelse i møder i IEA-Task32, Hydrogen-Based Energy Storage. Omkring 50 førende forskningsledere fra
IEA landene deltager og fokusere på udvikling af nye metoder til energiopbevaring baseret på