Projektet skal demonstrere at undersøisk biologisk rensning af industrielt spildevand er en teknisk, operationel og økonomisk brugbar metode til at opnå nul skadelige udledninger af procesvand fra
SaltPower vil bidrage i IEA Hydrogen TCP Task 42 med viden om energieffektivitet i bygning af nye kaverner til opbevaring af brint i fremtiden. Vi vil arbejde sammen med andre partnere om at udvikle
Formålet med e-SAF-AAL projektet er at udvikle og demonstrere en ny teknologi til direkte omdannelse af ikke destilleret e-metanol til flybrændstof i et enkelt procestrin ved hjælp af en banebrydende
Det overordnede mål med H2-BOOST-projektet er at forbedre effektiviteten af alkalisk elektroly-seteknologi med min. 10 %. Ved at anvende en ny, patentanmeldt in situ elektrodeaktiveringsme-tode vil
Formålet med projektet er at fremstille en 0.15 MW elektrolysesystem optimeret til dynamisk fremstilling af syntesegas der kan anvendes til at lave grønt brændstof (metanol). Fremstillingen og
Målet for FC-COGEN projektet er at demonstrere et e-metanol baseret brændselscellesystem, der kan generere både varme og elektricitet til private husstande og virksomheder. Løsningen vil i den sidste
Hydrogen is envisioned to become a key enabler and energy carrier in the future 100% renewable energy system with predicted applications within transportation, grid stability, industry, re
HT-PEMFC with Danish industry in the lead is on the threshold of market entry and consortium partners are committed to establish a production line of cell components at a production rate of 1
Hydrogen is envisioned to become a key energy carrier in the future 100% renewable energy system with predicted applications within transportation, grid stability, industry, re
The starting point of the project is DTU’s development of a phosphate solid hydrogen ion conducting membrane which is “ionic-protonic-superconducting” in the temperature range 230 – 350 °C
The scope of the project is to recycle high value precious metal catalyst and polymer components from HT-PEMFC MEAs, implement inhouse MEA production using alternative components and test the
International skibstransport udleder store mængder drivhusgasser. Hvis man anså skibsfart som et land, ville det ligge på en cirka en sjetteplads i forhold til energirelaterede CO2-emissioner. Den
eWorkVehiclePower-projektet udvikler og demonstrerer et modulopbygget og skalerbart koncept til fleksibel, prismæssig konkurrencedygtig og energieffektiv elektrisk drift af professionelle
Projektet omhandler et membrane-baseret brændselscellesystem. Metanol er brændstoffet som omsættes til elektrisk energi med meget høj (45% virkningsgrad.
For at sikre overgangen til et fossilfrit energisystem er det yderst vigtigt med adgang til billig grøn brint produceret med vedvarende elektricitet. Offshore Hydrogen Wind Turbine projektet
Formålet med dette projekt er at:
1) designe, bygge og demonstrere et høj temperatur brændsels celle system til grønne brændstoffer med en virkningsgrand højere en 40% over et ”state-of the-art”